-->
الربيع تك الربيع تك
random

آخر الأخبار

random
random
جاري التحميل ...
random

افضل تطبيق لضحك وتغيير مودك لو مخنوق حمل التطبيق

اقدم اليكم اليوم 
 صور و كوميكس و نكت مضحكة وميمز
LOLita

ايه هو تطبيق LOLita؟
LOLita تطبيق للناس اللي شبهنا اللي بتحب الصور والنكت و الكوميكس و الميمز. كل الكوميكس و الصور المضحكة و النكت الجديدة وكل التريندات اللي في مصر، هتلاقيها هنا متجمعة ومترتبة وكمان متصنفة لأنواع ومواضيع علشان تختار منها براحتك داخل LOLita. أكتر من ٥٠٠،٠٠٠ ألف من كوميكس ونكت و صور مضحكه عربي وإنجلش موجودة هنا في مكان واحد فيLOLita. كمان هيكون معانا فيديوهات مضحكة تصل ل ١٠٠٠٠٠ فيديو قريب. الصور والنكت اللي موجودة كلها ضحك في ضحك في غلاسة و مقالب. مش هتطبل ضحك هنا. أعتبر ان دي الزون بتاعتك اللي تقدر تهزر فيها او تقول فيها اي حاجة من احسن النكت لابوخ الكوميكس من غير ما حد يقولك مينفعش، الحياة اقصر من كده.اتفقنا ؟ عاوز ضحك ؟ هزار ؟ نكت ؟ كوميكس ؟ صور مضحكة ؟ وقريب اوي فيديوهات يبقي حملLOLita من غير تردد. 

عاوز يوصل لايه؟
LOLita 
LOLita عاوز يعمل مجتمع من الناس اللي بتحب الكوميكس والنكت والصور المضحكة واللي بتحب تألفها. ويوفر لهم مكان يتواصلوا و يتعرفوا فيه على بعض، ويكونوا مجتمع خاص بيهم تحت اسم LOLita. بحيث ان اللي بيحب يقرا النكت والصور المضحكة يتجمع مع اللي بيحب يآلفها . كمان LOLita حجمه صغير جداً ومش بيستهلك نت كتير علشان تقدر تفتح LOLita بره البيت وتقضي على أي لحظة ملل أو زهق تقابلك في الشارع أو المواصلات أو الانتظار.

مميزات LOLita
١LOLita عليه أكتر من ٥٠٠،٠٠٠ ألف كوميكس ونكتة وصورة تضحك اي حد وبيتحدث عليه يومياً آلاف الكوميكس من ملايين المستخدمين سواء اللي بيرفعوها او اللي بيتفاعلوا معاها.ده غير الفيديوهات المضحكة اللي هتيجي قريب.
٢. كل الكوميكس والميمز والصور متقسمة لانواع : ترند- مواقف - حب - محن - كورة - سياسة - صور - نكت - ضحك - مقالب - ميمز - غلاسة وقريب اوي هيكون في تصنيفين جداد علي LOLita : فيديوهات مضحكة وفيديوهات مقالب. بالإضافة لقسم كامل للميمز الإنجلش.
٣LOLitaهيخليك تقدر تتصفح محتوى كوميكس وميمز صافي ١٠٠٪ متجمع في مكان واحد.
____ مشاهده الشرح فيديو  ____
DOWNLOAD
لتحميل الملفات المستخدمه في الشرح
لتحميل ملفات التطبيق المستخدمه 

تحميل برنامج فك الضغط عن الملفات

او
لتحميل التطبيق

او
-------------------------------------------------------
لاتنسي
 (((((صلي علي النبي محمد صلي الله عليه وسلم))))))
⊙ شكرا لك على مشاهدتك ، ولا تنسى الانضمام للموقع وجروبنا علي الفيس الربيعTV

وكمان قناتنا علي اليوتيوب عشان توصلك جديدنا أول بأول!
-----------------
لمتابعتي  ولمشاهده جديد فيديوهاتي اتمني منكم الاشتراك 
علي قناتي علي اليوتيوب
والاشتراك في مدونتي
وعلي الفيس بوك
اخوكم ربيع عيد
*************************

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

الواجهه

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

جميع الحقوق محفوظة

الربيع تك

2019